Chat with us, powered by LiveChat
Prata med en förrådsexpert 08-128 79 000
34-Pickupstorage

Här kan du reklamera

Det är alltid tråkigt när något oförutsett händer. Vi vill att du skall vara nöjd med vår tjänst. Din reklamation är därför viktig i vårt utvecklingsarbete, då den hjälper oss att bli ännu bättre. Beroende på om du ska anmäla en skada eller saknat föremål finner du här våra olika kontaktvägar för anmälan. Här nedan kan du reklamera skadade föremål genom att fylla i formuläret längre ner på sidan. En skada som är dold vid mottagande skall anmälas via formuläret nedan senast 14 dagar efter mottagen leverans. Synlig skada ska noteras omedelbart vid leverans och rapporteras direkt till Pick up Storage medarbetare på plats. Be våra medarbetare att anteckna skadan på handdatorn innan du undertecknar mottagandet. Därefter fyller ni i formuläret nedan. Det är viktigt att ni inte säljer, kasserar eller reparerar godset utan att först kontakta oss. Emballaget måste finnas kvar. Innan du påbörjar formuläret ber vig dig att ta bilder på skadan och emballaget, både detalj och närbild.

Gäller ditt ärende saknade föremål ska du istället ringa eller mejla till oss.